Pogosta vprašanja

Nakup

Kako lahko plačam naročilo?

Na voljo imate tri možnosti:
- z bančnim prenosom pred dobavo (nakazilo na TRR). V tem primeru vam bomo poslali predračun po e-pošti;
- s plačilno kartico (Visa, MasterCard, American Express);
- preko PayPala.

Kje lahko dobim informacije o stanju svojega naročila?

Po uspešno oddanem naročilu vam pošljemo povratni e-mail, da je vaše naročilo sprejeto, tako boste prejeli številko naročila in seznam izdelkov, ki ste jih naročili. Preverite tudi pod promocije in vsiljeno pošto - včasih zajadra tudi tja.
Lahko tudi nas kontaktirate po telefonu: +386 40 53 22 33 ali po e-pošti: info@san-keramika.si in mi bomo preverili status vašega naročila.

Kako lahko naročilo prekličem?

Naročilo lahko prekličete preko elektronske pošte: info@san-keramika.si
Naročilo bo preklicano, če pošiljka še ni na poti. Če bo pošiljka na poti, se upoštevajo navodila o načinih vračila blaga.

Ali lahko opravim nakup na podjetje?

Spletna trgovina SAN KERAMIKA je namenjena tudi poslovnim uporabnikom in javnim ustanovam. Izbirate lahko med široko in ugodno ponudbo na spletni strani, v primeru večjih količin, razpisov in drugih posebnih ponudb pa nam lahko pišete na info@san-keramika.si ali nas pokličite 040 53 22 33 in z veseljem vam bomo pomagali ter pripravili ponudbo po vaši meri.

Dostava

Kdaj lahko pričakujem dostavo naročenega blaga?

V spletni trgovini SAN KERAMIKA stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Naročeni izdelki bodo dostavljeni predvidoma v 5-10 delovnih dheh. Dostava naročenega blaga se izvede v roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Koliko pride dostava?

Strošek poštnine je odvisen od teže in dimenzij naročenih izdelkov. O tem boste natančno seznanjeni v postopku oddaje spletnega naročila.

Kdo dostavlja paket?

Izdelke bomo dostavili na naslov naveden ob oddaji naročila preko dostavne službe GLS ali preko Pošte Slovenije. Razložitev blaga delamo pred stavbo. Ne gremo notr v hišo ali stanovanje. Ne ponujamo vnosa in montaže kopalniške opreme.

Druga vprašanja

Kaj počnem, če je blago poškodovano?

V kolikor ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 1 dneva od datuma prejema paketa na e-naslov: info@san-keramika.si . Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, notranje in zunanje embalaže, poškodovanega artikla, spremne nalepke dostavne službe in pa opis poškodbe. Takoj obvestite tudi dostavljalca.

Prijave škode sprejemamo in obravnavamo samo v roku 1 dneva od datuma prejema pošiljke (datum dostave + 1 dan). Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže.

Ali moram prevzeti artikel za katerega sumim, da je poškodovan?

Ker je kopalniška oprema večinoma lomljiva, pozivamo vas, da natančno ogledate paket oz. zunanjo embalažo še pri dostavljalcu!

Če ima artikel poškodovano embalažo, pa ni videti, da je artikel v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljalca pa obvestite o poškodbi embalaže. Predlagamo, da skupaj z dostavljalcem napišeta zapisnik. Pozivamo vas, da takoj ob prejemu take pošiljke natančno ogledate vsebino. V primeru poškodbe izdelka nas takoj kontaktirate.

Če sumite, da je artikel poškodovan, naročila ne sprejmite in kontaktirajte nas: info@san-keramika.si

Prijave škode sprejemamo in obravnavamo samo v roku 1 dneva od datuma prejema pošiljke (datum dostave + 1 dan). Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže.

Ali lahko izdelek vrnem?

Če želite blago vrniti, nam pošljete e-pošto sporočilo z nedvoumno izjavo na naslov: info@san-keramika.si
Veljajo pogoji za vračilo iz določil Zakona o varstvu potrošnikov, ne da bi vam bilo ob tem treba navesti razlog za svojo odločitev. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen, če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame vrnjeno blago.
Blago skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom morate v 14 dneh po poslani izjavi vrniti na naslov: SAN TRADE d.o.o., Slovenska cesta 36, 1234 Mengeš.

Kontaktirajte nas

V kolikor imate še kakšna vprašanja, nas pokličete na tel. št. 040 53 22 33, ali nam pošljite e-poštno sporočilo na naslov info@san-keramika.si. Lahko tudi izpolnite spodnji obrazec: